Monday, April 03, 2006

Kawark

Soms kun je de Albert Heijn intens missen. Zeker nu Sonja in mijn leven is gekomen. Sonja heeft ervoor gezorgd dat er inmiddels een paar kilo verdwenen zijn en ik ga stug door. Vanavond mocht ik kwark eten. Kwark is niet zo populair in Spanje. Understatement van het jaar. Irene even gebeld dus en Cuajada blijkt het woord voor kwark te zijn. Thuis lekker alles in een bakje gegooid en............niet te vreten. Blijven we maar de yoghurt kopen. Mij hierbij aansluitend bij de opmerking van Frank Rijkaard: "Waarom wordt yoghurt hier niet in een literpak verkocht?"

5 comments:

Ronald Mol said...

Ja, het is weer zover, maar dit is echt een supermanier. Ik eet me echt helemaal suf.en het is voor mij dus echt een geweldige manier. Aanrader.

Willem Admiraal said...

Yoghurt in een literpak is te koop in de supermarkt van El Corte Inglés Plaça Catalunya.

Zeg maar tegen Frankie...

Ronald Mol said...

Gouden tip Willem! Ik zal het doorgeven.

Anonymous said...

en bij de Lidl in Rubi ook. Zeer goede Duitse kwark, yoghurt en quajada! Jij blijft ook een ras hollandse boer, he! Zul je ooit gaan wennen aan butifarras, jamon de jabugo, chuletones, callos en gallos, mar y montaña, queso de oveja, un buen rioja enzovoorts? Ik geloof het niet! Nou dat mis je dus, want ik smul er lekker op los!!
Walter

Ronald Mol said...

Walter, inmiddels is deze verwende aap bij de Lidl in Rubi geweest en je had helemaal gelijk! Geweldig. En wat een prijzen zeg, soms geloof je je ogen gewoon niet. Ik was nog nooit in de Lidl geweest, maar ze hebben in ieder geval kwark en goede yoghurt.