Wednesday, May 17, 2006

Waanzin in Cataluña

Gisteravond passeerde ik drie keer een busje met uitgelaten Barca supporters, op de A7, in de richting Parijs. Vanmorgen móest en zou de zoon van mijn collega in Blaugrana kleding naar school. De buren hebben de vlag uithangen en ik voel de spanning toenemen. Het wordt moeilijk vanavond. Barca is mijn club, maar als Dennis Bergkamp in de laatste minuut scoort, is hem dat stiekem ook gegund..... Kijk maar eens naar dit fantastische filmpje (Lars, bedankt).

2 comments:

Anonymous said...

Barca is nog lang geen AZ maar toch gefeliciteerd.Ik ben het overigens wel met Henry eens , de scheids had beter een Barca-shirtje aan kunnen trekken.Wat was die man slecht en partijdig ! Voor alle duidelijkheid ik ben blij dat Barca gewonnen heeft ! Mijn voorspelling dat Wenger liever met tweedehands spaanse en franse voetballertjes speelt als met een icoon als Bergkamp is feiloos uitgekomen.Het deed in ieder geval pijn aan mijn ogen.

Ronald Mol said...

Laten we eerlijk zijn,die schwalbe die beloond werd met een vrije trap waar uit gescoord werd, ging natuurlijk ook nergens over. En toen rood werd gegeven wisten we ook direct dat de carriere van Dennis Bergkamp erop zat. Wat was het mooi geweest als hij nog even in het veld had gestaan. Je moet nog even Hard Gras van deze maand kopen, special over Bergkamp, erg vermakelijk