Wednesday, May 10, 2006

WK koorts

Nog een maand en dan is het zover. Het WK 2006 begint! Dit zijn voor de echte voetballiefhebber toch de krenten in de pap en net als vroeger, begint de WK koorts nu al een beetje toe te slaan bij me. Ik móet alles lezen en zien en heb overal een mening over. Klaas Jan hoort er gewoon bij en kan volgens mij de sensatie van het toernooi worden. Wat een talent. Gisteren kon ik me ook nog lekker opwinden over de situatie van Ruud van Nistelrooij, want Ferguson heeft hem verboden de afscheidswedstrijd van Roy Keane mee te spelen. Keane en Van Nistelrooij zijn goede vrienden van elkaar. Het lijkt erop dat Ferguson niet op een normale manier afscheid kan nemen van zijn grote spelers. Hoeveel hij ook bereikt heeft als coach, dit soort acties zorgt ervoor dat hij nooit een gróte coach zal worden.

5 comments:

Anonymous said...

Het wordt helegaar niets ! Robben uit vorm,van Nistelrooy uit vorm (dat vergeet je voor het gemak,hij raakt al maanden geen pepernoot),De AZers uit vorm (ook al maanden) en ga zo maar door.
Maar het blijft voetbal he ! De chemie kan er zo maar zijn en vorm is een ongrijpbaar iets. En het belanrijkste; we hebben een bondscoach met een gouden pik !

Ronald Mol said...

Vorm is soms met één actie weer terug, dat moet jij weten als oud-tobvoetballer. Dus, ik heb er best een beetje vertrouwen in. Tenslotte was de Oranje mannschaft in 1988 ook niet optimaal naar het toernooi afgereisd en stond onze huidige bondscoach de eerste wedstrijd er gewoon naast. Gelukkig heb je van verzekeren meer verstand. Is de jaccuzi overigens al geplaatst?

Anonymous said...

He Ronaldinho en Willempie; wat denken jullie ervan om de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal in Dow Jones te gaan bekijken? Of heb je daar slechte herrineringen aan, Ronald?
Walter

Ronald Mol said...

Als ik me goed herinner was het twee jaar geleden en ik kan me nog herinneren dat ik de taxi gevraagd heb de auto stil te zetten...... Goed plan dus, tenzij W.A. te S.C. zijn scherm heeft ontvangen natuurlijk.

Anonymous said...

Mij maakt het niet uit of WA te SC zijn scherm heeft ontvangen; ik heb meer nodig dan WA en RM te SC om een superavond te hebben in bcn, dus DJ, of BA.
Groetm
WJ