Friday, October 27, 2006

Fiat: Bravo!

Fiat maakte gisteren bekend dat ze voor het vierde achtereenvolgende kwartaal winst hebben gemaakt. Dit terwijl ze vorig jaar nog op het randje van failliesement stonden. Sergio Marchionne heeft een brede toplaag managers hun congé gegeven en fabrieken open gehouden in plaats van te sluiten. Verder moest de blik naar buiten worden gericht in plaats van naar binnen. Over een aantal maanden wordt in Geneve bovenstaand model geïntroduceerd, de nieuwe Fiat Bravo. Een prachtige auto met het nieuwe FIAT logo.

8 comments:

Willem Admiraal said...

Het blijven kutauto's...

Ronald Mol said...

Gelukkig heb jij van verzekeren meer verstand.

Willem Admiraal said...

Zal ik inkoppen?

Anonymous said...

Wat een lol hebben jullie, de een weet geen hol van verzekeren en de ander geen reet van auto's. Maar wel een mening hebben!
Dat is de reden waarom ik het altijd over vrouwen heb met jullie!
Walter

Ronald Mol said...

Wallie, gelukkig weet ik niets van auto's, maar weet ik wel of ik iets mooi vind of niet.

Willem Admiraal said...

Je hebt gelijk Ronald. Het is wèl een hele mooie kutauto.

...net als Alfa's en Lancia's, zijn ook hele mooie kutauto's...

Magnus said...

Tijd voor een drankje heren, het is vrijdag !

Ronald Mol said...

Hahahaha, maar Willem heeft natuurlijk gewoon gelijk! K.U.T staat namelijk voor Kan Uiteraard Tegenvallen auto.