Wednesday, August 22, 2007

Junkbeat

Mijn collega Jan (rechts op de foto), is een beetje een rare jongen. Fantastische designer en ontzettend aardige gozer. Rustige jongen ook, waar ik op dit moment een carnavalskraker mee aan het schrijven ben. Maar, mijn collega is ook begenadigd muzikant en dat blijkt als je de website van Junkbeat checkt. Bekijk ook het filmpje op Youtube eens, een optreden in Bitterzoet. Stonden afgelopen zomer en passant ook nog even op Dance Valley. Lars, vertel mij, wanneer gaan deze jongens doorbreken?

3 comments:

Magnus said...

Van mij mag het ! Ik vind het wel lekkere muziek. Ik hou zelf meer van 'industrial' (lees: Young Gods e.d.), maar dit heeft toch wel raakvlakken. Om door te breken zal je waarschijnlijk de juiste ingangen moeten hebben bij de media en een doortastende manager (ik denk aan Mollie) die voor je aan de gang gaat.

Anonymous said...

Carnavalskraker?? Daar moet je mijn mening voor hebben! én eerst uitproberen in Bar Amsterdam!
Walter

Ronald Mol said...

Ok, dat is een deal, we komen optreden in Bar Amsterdam en laten jou onze demo horen. Overigens hebben we ook veel aan het commentaar van Brabants' hitmachine, Peter Koelewijn.