Saturday, August 04, 2007

Within Temptation

Twee weken geleden zat de gitarist van Within Temptation nog te flirten met Kajsa, in het vliegtuig vanuit Stockholm. Ik moest hem erop wijzen dat ze wellicht een beetje jong was voor hem. Aardige gasten overigens. Deze Nederlandse band is inmiddels in de US op één binnengekomen op de lijst voor bands die nog niet eerder zijn uitgebracht in de US. In Spanje is het al één van de grootste bands van de afgelopen jaren en langzaam maar zeker volgt de rest van de wereld. Niet mijn muziek, maar wel diep respect.

2 comments:

Willem Admiraal said...

In Spanje één van de grootste bands van de afgelopen jaren? Ik moet toch mijn radio eens na laten kijken. Ik heb er nog nooit van gehoord....

Ronald Mol said...

Misschien moet je gewoon beginnen met je radio aan te zetten. Bij ons stond de radio de hele dag aan en ze kwamen continue voorbij.