Friday, August 17, 2007

Wij vragen uw begrip.....!

Mannen tussen 35-44 ongelukkig
AMSTERDAM - Mannen die de 35 naderen moeten oppassen, want dan breekt een donkere periode in hun leven aan.
In het onderzoek van het British Market Research Bureau werden 1600 mannen gevraagd hun leven een cijfer tussen 1 en 10 te geven. Mannen tussen hun 35 en 45 blijken het minst gelukkig te zijn. Vooral het werk en het hebben van een jonge familie zorgen voor veel stress.
Tussen hun 16e en 24e zijn mannen het meest gelukkig, als het leven nog zonder zorgen is en het haar nog goed zit. Het gemiddelde cijfer is dan 7,4.Vrouwen hebben juist voor hun 35e een mindere periode, als de kinderen nog jong zijn of als ze nog alleen door het leven gaan, schrijft de Daily Mail.Na het 65e levensjaar begint voor beide seksen de zon weer te schijnen.

4 comments:

Anonymous said...

Je had mij ook kunnen vragen en ik had je het antwoord al gegeven; asl jonge student/eerste job ben je gelukkiger dan ooit; geeen verantwwording, alles nxxken wat je wil, geen partner/ouder die je om verantwoording roept, etc. Nu is dat anders; maar ook daar werk ik aan om weer van bevrijd te worden!
Tot nu toe is mijn 41-45 jaar het mooist; kinderen zien opgroeien, leuke baan opbouwen en weten dat je nu op de goede weg bent!
Hopelijk nu nog die onafhankelijkheid van mijn 20e jaar terugvinden! Maar ik ben er dicht bij!
(Voor alle duidelijkheid: om mij écht goed te begrijpen, zou ik een boek moeten schrijven, én zou je mij écht van binnen moeten kennen; en dat zijn er weinig!!!
Walter

Ronald Mol said...

Walter, ik zou niet weten hoe het voelt, omdat ik nog lang geen 41 ben :-)

Ronald Mol said...

Walter, ik ben blij dat ik de enige ben die jou echt doorheeft (je moet jou niet kennen, maar doorhebben)

Anonymous said...

ook dat is waar, Ronald!