Wednesday, January 09, 2008

Politie acties

De Politie in Nederland is aan het protesteren en ze hebben groot gelijk! Vanmorgen zag ik een artikel in de krant, waarin een hoofdagent van 33 jaar verklapte dat zijn netto inkomsten € 1350 per maand zijn. Dat is inclusief toeslag voor gevaar, nachtdienst, weekenddienst, piket, etc. Moet ie ook nog een gezin van onderhouden. Lijkt me toch een redelijk verantwoordelijke baan, waarin je hier en daar ook wel een beetje risico loopt. Snel omhoog met dat salaris Guusje!

5 comments:

Anonymous said...

7% in 2 jaar vind ik een aardig begin om de onderhandelingen te starten ?

Anonymous said...

Herken ik de beruchte Alkmaarse drugsdealer Ronald "Escobar" M. in de ongure persoon op de foto ?

Willem Admiraal said...

Nee, dit is z'n broer, de koffieleut....

Willem Admiraal said...

Ik dacht al dat het me bekend voorkwam....

http://photos1.blogger.com/img/141/1620/640/Pictures%20LSOP%20game%20I%20267.jpg

Willem Admiraal said...

Deze dus....

http://photos1.blogger.com/img/141/1620/640/
Pictures%20LSOP%20game%20I%20267.jpg