Monday, March 17, 2008

Nog een paar foto's

4 comments:

Anonymous said...

o oh Ronald, wat ben ik blij dat je eindelijk je draai gevonden hebt! Nieuwe vrienden, lekkere (te) dure Italiaanse wijn, ga zo maar door!!
ik heb ondertussen iets nieuws ontdekt met Carel; Vinya Roel, wijn voor winkelprijs + 3 euro er fles.
je brgijpt dat als je daar 35 euro betaalt voor een flesje, dat-ie écht goed is!
Tot snel (als je tenminste tijd hebt voor oude vrinden)
Walter

Ronald Mol said...

Walter, de wijn in Italië was goedkoper en ook nog eens vele malen beter dan op het Iberisch schiereiland, waar je soms zowaar wijn tussen de houtsmaak proeft. Graag ontmoet ik je een keer in Noord Italië om je wijnbeschaving bij te brengen.

Willem Admiraal said...

Zijn jullie wedstrijdje aan het doen?

Als Ronald zelfs de spaanse wijn gaat afvallen, wordt het wel een beetje vreemd.

Hou het maar bij het italiaanse eten, italiaans design, italiaanse mode of italiaanse films en muziek. Dan kan ik je tenminste gelijk geven....

Ronald Mol said...

Willem, je weet tegen wie ik het zeg ;-)

Overigens wist Harry op te merken, terwijl hij om zich heen keek, dat alles in Italië klopt. De mensen, de gebouwen, de kleding, design, etc, etc. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten en jij volgens mij ook.