Tuesday, April 29, 2008

Pinokkio

Persoonlijk heb ik niets met PSV, maar heb er ook niets tegen. Nette club en als enige club in Nederland knap presterend op Europees niveau. Toen Jan Reker werd aangesteld snapte ik dit niet. Ik geloof hem gewoonweg niet. Nu, 9 maanden later, blijkt dat de ene na de andere steunpilaar van PSV het niet ziet zitten met Reker. Integere kerels als Stan Valckx en Piet de Visser hun congé hebben gegeven, lijkt het mij toch redelijk duidelijk dat Pinokkio weg moet. En snel!

4 comments:

Anonymous said...

Ik steun Jan Reker in zijn strijd tegen schimmige zaakwaarnemers die feitelijk de dienst bij voetbalclubs willen uitmaken ten faveure van hun eigen portemonnaie.Ondanks zijn vaak opportonistische handelswijze heb ik sympathie voor dit voetbaldier.En zeg nu eerlijk Stan is een leuke vent om een biertje mee te drinken maar een goede manager ??
Je hebt bij AZ/Alves gezien hoe een voetbalclub ten onder kan gaan als deze duistere figuren hun zin kunnen doordrijven.

Magnus said...

Ronald toch ... wat kan jou die club uit Eindhoven schelen ?

Trouwens na de Raad van Commissarissen kiest nu ook de supportersvereniging van PSV de kant van Jan Reker.

Gelezen: De supportersvereniging is overtuigd dat Gomes zich heeft laten ophitsen door zijn makelaar Vlado Lemic, die ook nog zes andere selectiespelers bijstaat.

"De enige die gebaat was bij de uitlatingen van Gomes was Lemic zelf'', aldus Van Os, voorzitter supportersvereniging. "De eigen inkomsten van de huismakelaar en zijn vertrouwelingen Piet de Visser en Stan Valckx liepen gevaar.''.

Ronald Mol said...

Carlex en Lars, wat de zaakwaarnemer betreft ben ik het helemaal met jullie eens. Maar, ik vertrouw Reker gewoon niet. Oogopslag in combinatie met houding of zoiets. Dat moeten jullie toch ook zien????

Magnus said...

Klopt, Jan Reker blijft natuurlijk een verschrikkelijk autoritair mannetje ... kriebels krijg ik van dat soort mannen.

Ook een kelder thuis waarschijnlijk.