Wednesday, October 21, 2009

Historische avond

Gisteravond zagen we een overtuigend en verzorgd spelend AZ dat duidelijk op de weg terug is en eindelijk een beetje geluk aan haar zijde had. Wat een goal. Wel was er plaatsvervangende schaamte toen er opgeroepen werd om een minuut te gaan staan en een applaus voor de voorzitter te geven, gevolgd door "You'll never walk alone". Het woord pathetisch viel regelmatig in mijn omgeving. Aan de andere kant wist iemand mij te vertellen dat het AZ publiek waarschijnlijk een hoog intelligentie niveau heeft en niet voor de krediet en koopsom gedrochten van ome Dirk is gevallen. Anders zou er vast niet zo hard gezongen zijn. Gelukkig is de overname van het stadion door de broer van Dirk, Nico genaamd van de baan. Om nu voortaan in het NSB stadion te zitten is ook zoiets....

5 comments:

Magnus said...

Overtuigend ? Dat was te zien bij de 0-1 en die andere grote kans voor van Persie ...

Ben je eigenlijk wel uit die box van Lex geweest ? Alleen El Hamdaoui onderscheidde zich een beetje.

Arsenal had de hele wedstrijd de regie in handen, maar drukte niet door. Maarrrrr, wel een knap resultaat voor een ploeg uit vorm.

En Nico als voorzitter was niet eens zo 'n slechte keuze geweest. Genoeg overlopers daar in het stadion. :-)

Tot zondag. Mogen jullie weer close harmonie zingen voor die schurk. Nemen wij, na overleg met de curator, de punten mee.

Ronald Mol said...

Hahaha, wat houd ik toch van je Van der Koelen. Ik heb alvast even een afspraak gemaakt bij Van Els, want het is duidelijk dat je ogen weer aan een kleine meting toe zijn :-)

Beetje jammer dat je refereert aan "jullie", terwijl Lex en ik ook met samengeknepen billen net deden of de close harmony niet plaats vond. Tenenkrommend.

Magnus said...

Ja, je kent mijn gevoelige snaar, hahahahahahahahahahaha. En altijd happen die Van der Koelen !

Anonymous said...

Ik kan hier toch wel om lachen, jij niet??
WJ.

ALKMAAR - Ajax-supporters hebben zondag tijdens AZ-Ajax op ludieke wijze ingespeeld op het faillissement van de DSB-bank van Dirk Scheringa, de voormalig hoofdsponsor van AZ.


De fans strooiden tijdens de wedstrijd met 'geld' om Scheringa 'een hart onder de riem te steken'. De supporters deelden 25.000 'DSB'tjes' uit, nagemaakte bankbiljetten van 100 euro met daarop een afbeelding van het DSB-stadion...

Daarnaast werd een prijslijst gemaakt, zodat Scheringa zijn klanten in eigen 'valuta' kon terugbetalen. Om de actie compleet te maken zongen de Ajax-fans op de melodie van 'schatje mag ik je foto' een eigen 'fansong' voor Scheringa. "Dirk wil je wat lenen, leen maar een meier van mij. Dirk wil je wat lenen, er komt alleen wat rente bij!!!!", klonk het vanaf de tribune

Ronald Mol said...

Ja, ik kan daar ook verschrikkelijk om lachen. Er is tenminste over nagedacht en nog grappig ook.