Tuesday, October 13, 2009

Koffieliefhebbers: UNITE!

Over een paar weken opent Michel de deuren van zijn koffiebar: Coffee United. Locatie is op de Laat, er komt een terras bij en de zon weet dit gedeelte van de straat volop te vinden. Geweldig concept en ben ervan overtuigd dat het een mooie tent gaat worden. Michel zoekt nog wat barista's, zag ik vanmiddag in de etalage. Ook heb ik al even naar de voortgang van de verbouwing gekeken en het begint al op te schieten. Kan niet wachten tot ik mijn eerste ristretto kan scoren!
Posted by Picasa

4 comments:

Willem Admiraal said...

Heb je geen Nespresso?

Ik heb net m'n Ristretto op....

Ronald Mol said...

Nespresso? Dat is de opvolger van Nescafe?

Willem Admiraal said...

www.nespresso.com

Ronald Mol said...

Willem, ga je mij nu uit proberen te leggen wat Nespresso is???? Dat doet George Clooney toch al een paar jaar?