Friday, October 16, 2009

Twitter moe

Niet alleen ik word een beetje moe van Twitter mania. Wat is Twitter? Twitter is een manier om je vrienden te vertellen dat je op de bus wacht, een grote boodschap doet, aardappels gaat schillen, de trap oploopt of dat je aan het twitteren bent. Hopelijk valt het niet zo erg op dat ik geen fan ben. De meneer op de foto is ook geen fan en wil heel graag weer eens met iemand praten. Hij is het eenrichtingsverkeer zat. Net als Jennifer Aniston en de heren van deze site. Verder benieuwd of je Twitpagina een beetje he-of homosexueel is? Klik hier.

2 comments:

Willem Admiraal said...

Ik heb pas geleden een samenvatting van David Letterman gehoord. We call that a waste of time.

Ik heb een tijdje geprobeerd te twitteren en kan er ook niet aan wennen....

Anonymous said...

mijn Twitter is jouw en Willem's blog volgen, en dat is al interessant genoeg!
W.