Monday, March 15, 2010

Als een klein kind

Vorige week zaterdag belandden we bij Arthur en Maryse en behalve de Noordermarkt (wat is dat toch een fantastische markt), kwamen we ook terecht in de Westerstraat. Bijna begon ik te stuiteren toen ik zag dat een (online) merk dat al heel lang op mijn radar staat hier een flagshipstore heeft geopend: Copa. Voor de voetballiefhebber is het werkelijk een fantastische ervaring om hier rond te lopen. Uit heel Nederland weten ze de winkel te vinden en voor veel mensen uit het buitenland is het inmiddels ook een "must see" adresje geworden. Zelf heb ik nog even een klassiek Schots shirt gescoord en ik ga nog wel een keer terug zonder vrouwen en vriend die niets om voetbal geeft om op het gemak de winkel uit te kammen.

1 comment:

Anonymous said...

ik ben dol op voetbal, alleen ik kan het heel goed verbergen. Ik heb er trouwens ook veel verstand van, maar ook dat hou ik liever voor me.