Friday, March 05, 2010

The NOS News with Eva Jinek

Dit is Eva. Presentatrice van verschillende Journaal bulletins bij de NOS. Vooral bekend geworden door het "Boobies" verhaal. Persoonlijk vind ik Eva best een goede presentatrice maar er is mij iets opgevallen aan haar, waardoor je hoopt dat het nieuws vooral nationaal is en er geen items uit de VS op het programma staan. Eva heeft namelijk in de Verenigde Staten gewoond en maakt een sprongetje van opwinding op het moment dat ze iets mag vertellen in het engels. Ga er maar eens op letten. Ze spreekt het Amerikaanser uit dan menig van mijn Amerikaanse collega's en vervolgens is het net of ze de Nederlandse woorden ook Amerikaans probeert uit te spreken. Het woord moeder bijvoorbeeld, spreekt ze bijna uit als mother. Ga er op letten en ik beloof u, het NOS Journaal zal nooit meer hetzelfde zijn als Eva presenteert.

1 comment:

Magnus said...

Als je Hennie Stoel nog heb meegemaakt dan mag Eva voor mij persoonlijk het journaal zelfs in het swahili's presenteren !