Monday, November 08, 2010

De verlosser spreekt

Ben heel erg benieuwd wat Lars van deze stemming vindt. Ik kan me voorstellen dat het Ajax publiek het gebrek aan echte clubmensen een beetje zat aan het worden is. Niet te geloven hoe een icoon als Arnold Mühren door de directie vorige zomer bij het grofvuil is gezet. Volgens mij illustratief voor de huidige situatie. Overigens vind ik wel dat JC een keer daad bij het woord moet voegen en niet bij de eerste de beste tegenslag de handdoek in de ring moet gooien.

3 comments:

Papa Pius V said...

JC heeft discipelen om zijn wijze woorden in daden om te zetten .
Hij wijst ons de weg die wij moeten gaan !

Magnus said...

Natuurlijk moet het huidige bestuur weg. Een plan laten opstellen en dan bijna alle belangrijke aanbevelingen niet uitvoeren is natuurlijk van de zotte. Er is geloof ik al 100 miljoen verdampt de laatste jaren.

Ronald Mol said...

Ok, dan zitten alle discipelen op dezelfde wolk.