Tuesday, November 30, 2010

Tsja, daar zit je dan

Half twaalf en daar zit ik dan in de business lounge van de KLM, waar ik de nacht door zal brengen met nog wat andere mensen. Het vliegveld van Geneve is gesloten en de vlucht dus geannuleerd. Nu maar afwachten of er morgen wel een vlucht gaat, er is altijd nog de keuze voor de TGV en Thalys. Wel een beetje omslachtig, maar het is een alternatief. Morgenochtend hoop ik meer te horen. Ondertussen maar eens kijken of een paar uur geslapen kan worden. Wat overigens wel verbazingwekkend is, is de informatievoorziening van de KLM. Die is er gewoon niet en dat valt me behoorlijk tegen van onze nationale trots.
UPDATE: Na een nacht slapen op twee bij elkaar geschoven stoelen, heb ik vanmorgen maar de beslissing genomen om de trein naar Zurich te nemen. Dit bleek een gelukkige keuze, want Geneve is nog tot morgenochtend gesloten. Heerlijk snel vluchtje naar huis en vanavond maar niet zo laat naar bed, denk ik.

No comments: