Wednesday, September 29, 2004

Drukke dagen in Barcelona

Na eerst nog even koffie te hebben gedronken met Lars op Schiphol, gisteren naar Barcelona gevlogen. Drukke dagen hier in Barcelona. De dagen zijn gevuld met afspraken en de voorbereidingen vergen ook veel tijd. Verder zit het niet helemaal mee met het hotel, dat ik heb uitgekozen vanwege de goede internet connectie. Via Expedia heb ik een goede prijs voor het hotel kunnen krijgen, maar op deze manier wordt het paard natuurlijk een beetje achter de wagen gespannen. Gisteravond één helft Ajax gekeken in een Nederlandse bar, maar daar ben ik in de rust maar tussenuit gepiept, omdat het hockey gehalte nogal hoog was. Dramatisch verlies, dus niet veel gemist. Hoewel Ajax mijn cluppie is, vind ik het wel aardig dat Roy Makaay het weer flikt. Bild omschrijft het als: "Makaay Magisch". En wat te denken van Wayne Rooney tijdens zijn debuut bij Man. Utd. Wat een entree zeg. Vanavond nog even kijken bij ons nieuwe huis en daarna een bakkie doen bij Willem. Morgen eerst een afspraak, daarna naar Vodafone en vervolgens een lunch met Edwin.

No comments: