Thursday, February 01, 2007

Bodystudio Alkmaar

Aanstaande zondag is het zover, dan opent Body Studio Alkmaar haar deuren. Onze goede vriendinnen Leontine en Suzan hebben de afgelopen maanden keihard gewerkt om van hun droom werkelijkheid te maken. Ik heb een gedeelte van het resultaat al gezien en het wordt fantastisch! Midden in Alkmaar een plek waar vrouwen op een prettige manier aan hun lichaam kunnen werken. Er is mij beloofd dat er ook een programma voor mannen met bierbuiken komt. Op zondag 4 Februari doet Edsilia Rombley hemel en aarde bewegen door het centrum te openen.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Leuk idee zeg! Een club waar mannen met bierbuiken aan de lichamen van vrouwen kunnen werken.

Heb je hier in Barcelona trouwens ook!

www.bailen22.net

Ronald Mol said...

Ik hoop niet dat je hier regelmatig te vinden bent. Wat een lelijke horken zeg.

Anonymous said...

Lekker dichtbij voor mij dat moest ik maar eens proberen. Ik heb net tussen allemaal Antilliaanse vrouwen gelopen maar hier in Nederland kunnen er wel weer wat kilootjes af.Marion