Tuesday, February 13, 2007

Het laatste hoofdstuk

Over twee maanden staat de verhuizer op de stoep. Over twee maanden is het plaatje rechts ons uitzicht als we de deur uitstappen. Het voelt alsof we het laatste hoofdstuk in een moeilijk boek aan het lezen zijn. We hebben ons door het boek geworsteld, maar wilden het uitlezen. Dat is uiteindelijk gelukt. Over twee maanden gaan we een boek lezen, waarvan we het eerste deel een aantal jaren geleden al hebben gelezen en ons goed bevallen is. Voor Kajsa ligt Nijntje en de Kaasdragers klaar. Dichterbij oma's en opa, neefjes, nichtjes, ooms, tantes, Peppe en Wieb, kortom, het voelt goed. Tussendoor nog een weekje naar Lanzarote, een afscheidsfeestje geven en het nawoord lezen. Alkmaar, here we come.

7 comments:

Anonymous said...

Snik

Magnus said...

Ik ben blij met de terugkeer.

Verheug me al op de cavia's en het feest dat we samen vieren bij het kampioenschap van de Dapp're Strijders begin mei :-)

Ronald Mol said...

Ik hoorde mijn vrouw inderdaad alweer over een nieuwe Schudeska, maar wellicht kan ik e.e.a. nog een beetje rekken tot na de zomer :-)

Anonymous said...

ik mis ons terras op het plaatje wat uiteindelijk het!!!! gebeuren is wat "Alkmaar" inhoud voor ons.
Samen en toch op jezelf!
Dat is natuurlijk wat je uiteindelijk mis.

Anonymous said...

Snik

Anonymous said...

snik

Willem Admiraal said...

We zullen je missen Ronald. Jammer dat je de mooie kanten van "het moeilijke boek" niet genoeg hebt kunnen waarderen.

Als je nog een keertje op een donderdagavond in de regen in de file staat, hoop ik dat je nog een keertje terugdenkt aan het terrasje van Gina.