Tuesday, September 21, 2004

Dinsdag in Londen

Vanmorgen de vroege vlucht naar Londen Gatwick genomen en nu even een uurtje wachten, totdat mijn gasten uit Malta komen. Zijn speciaal naar Londen gekomen om te kijken hoe Parkmobile het er in Londen vanaf brengt. Aan het eind van de middag vervolgens met Virgin Trains naar de stad van Sir Alex Ferguson, Manchester. Ben benieuwd naar de treinreis, want als het goed is, kan ik onderweg de digitale snelweg op, m.b.v. een wifi verbinding. Als dat zo is, meld ik me nog even. Daar ben ik de komende twee dagen voor verdere meetings met de Maltezers en wat andere besprekingen. Het zijn een paar drukke dagen. Ons huis is verhuurd in Alkmaar aan een overbuurman. Mooier kan niet. We vertrouwen hem en hij vertrouwt ons. Geen vreemden in het huis, dus mooi opgelost. Gisteren is het ook gelukt om kaarten voor Marco Borsato te bemachtigen, hoewel het wel de nodige hoofdbrekens heeft gekost. Er zijn mensen die vier uur in de rij hebben gestaan.

No comments: