Tuesday, September 14, 2004

Verjaardag om nooit te vergeten

Afgelopen donderdag moest ik op donderdag thuiskomen van het thuisfront, omdat het immers wel zo gezellig is om op je verjaardag thuis te zijn. We zouden nog even bij Sandra en Bas een borrel gaan drinken, want die konden niet bij mijn verjaardag zijn. Maar, de verrassing was onbeschrijfelijk toen we langs de Kleine Unie liepen en daar opeens al mijn vrienden en familie stonden. WAT EEN FEEST! Het werd beregezellig, hoe kan het ook anders met al deze gezellige mensen. Astrid heeft me echt de verrassing van mijn leven gegeven. Ik ben al aan het kijken naar de meest geschikte barbeque. Gisteren in RTL Boulevard kwam er nog een kort berichtje langs over Wim Rigter. Ik was hier al van op de hoogte door Lars, die Wim een aantal malen heeft mogen verslaan in de Popquiz in Studio in Haarlem. Het ziet er heel slecht uit en het is een kwestie van tijd. Als ik dit soort berichten lees, denk je toch weer terug aan de tijd waarin mijn vader in hetzelfde schuitje zat. Wat is het leven soms oneerlijk.

No comments: