Monday, September 06, 2004

Lunes en Madrid

Vandaag weer aangekomen in Madrid, waar ik in hotel Prime Cliper verblijf. Een eenvoudig hotel, maar schoon en gratis internet. Soms is het wel lekker om in een "hotelletje" te zitten, i.p.v. een hotel met alle luxe en weelde. Zit net op BBC World naar Moby te kijken die uitlegt waarom zoveel entertainers tegen Bush zijn. Ook het beste IT programma voor consumenten, Click Online is weer erg interessant. Apple heeft weer een fantastisch nieuw design geïntroduceerd. Vanmiddag even afspraken gemaakt voor de rest van de week en een stapel emails beantwoord. Daarna even een espresso macchiato gehaald bij Starbucks, wat hier om de hoek van het hotel zit. Ook wordt net bekend dat Bill Clinton een succesvolle hartoperatie heeft ondergaan. Clinton is volgens mij toch de meest gewaardeerde president van de afgelopen 40 jaar. Vanavond nog een beetje verder werken en daarna lekker verder lezen in het briljante boek, "Spanje achter de schermen". Een boek geschreven door Steven Adolf, correspondent voor het NRC in Madrid, die op een leuke manier de ontwikkeling van Spanje beschrijft. Van dictatuur tot meeloper in de voorhoed van Europa. Ook voor mensen die Spanje een beetje kennen een aanrader.

3 comments:

Magnus said...

Voor niet-Amerikanen zijn toch altijd de democratische presidenten het populairst. Hopelijk gaat Kerry ook de aanstaande verkiezingen in Amerika winnen. Ik zie dat Spanje woensdag een uitwedstrijd heeft in Bosnië. Goeie zaken deze week, ik ga nog een weekje vakantie vieren (schilderen dus).

Anonymous said...

Thx Mate. Nog een vraagje aan je. Weet jij wie het nummer: "Happy days are here again" in de feest disco uitvoering heeft uitgevoerd? Ik kom er niet op. Volgens Harry is het Kool and the Gang, maar ik betwijfel het.

Magnus said...

Ik ken niet eens een disco-uitvoering !! Alleen de versies van het Ben Selvin Orchestra en Barbra Streisand zijn mij bekend van deze evergreen.