Monday, March 26, 2007

Het Nederlandse lied

Dit is een erg impulsieve post. Kijkend naar Mooi weer de Leeuw, staan daar (voor mij vanuit het niets), opeens 3Js uit Volendam. Wat een prachtig nummer zeg. Wat is dat toch met dat dorp? Verder maakte Harry mij vorige maand attent op hét feestnummer voor in de kroeg, "Maak me gek" van de heer G.J. te S. Harry voorspelde mij dat dit een nummer één hit zou worden en hij heeft gelijk gekregen. Har, aan je oren mankeert niets. Ben het helemaal met Harry eens! Iedere gek zijn gebrek.

4 comments:

Magnus said...

Gaan we het gewoon weer over muziek hebben ?? :-)

Ronald Mol said...

Pardon?? Ik noem één naam: Neil Diamond.......... Nu jij weer

Magnus said...

Jep, schrijver van 'Red Red Wine'. Heeft een Engels bandje nog een hit mee gehad. Misschien ken je ze wel ...

Ronald Mol said...

......;-)