Friday, March 16, 2007

Hofmann: TOP!

Bestond mijn lunch gistermiddag nog uit een aardappelgerecht uit de Voetboogsteeg in Amsterdam, gisteravond was het van een totaal andere orde. Walter en Anna hebben ons meegenomen naar Hofmann, één van de beste restaurants in Barcelona. Wat een ervaring. Je moet bij het opgeven van de bestelling al doorgeven wat voor dessert je wilt, omdat de desserts dusdanig bewerkelijk zijn dat de keuken daar zijn tijd voor nodig heeft. Geweldige avond, met tussendoor sms'jes van Harry over het verloop van AZ. De gasten keken wel een beetje raar op toen de 2-0 op mijn scherm kwam, want normaal wordt er in dit soort etablissementen niet zo geschreeuwd.....

2 comments:

Anonymous said...

Had ik eerder moeten weten dat AZ speelde, want nu kan ik nooit meer mijn gezicht vertonen in Barcelona's top restaurants. Ik word nu bestempeld als die man die altijd hooligans uit eten neemt! Was gezellig. Astrid zag er lekker uit.
WJ

Ronald Mol said...

De volgende keer neem ik jou mee naar de Voetboogsteeg......