Wednesday, March 21, 2007

Klussen op z'n Spaans

De badkamer in ons huis in Sant Cugat is ongeveer 1,5 bij 2 meter. Het plafond dus ook. Er zaten een paar scheurtjes in en de verf begon af te bladderen. Vorig jaar was het plafond ook al geschilderd. Daar moest een expert bij komen dus. Afgelopen vrijdag is een expert een hele dag bezig geweest met afplakken en voorbehandelen. Maandag zou hij terugkomen.
Maandagmorgen negen uur. Lekker op tijd, staan er twee experts op de stoep. Zijn bezig geweest tot 10 uur. Toen gingen ze weg om koffie te drinken. Om 12 uur waren ze er weer. Tot kwart voor twee gewerkt, om daarna te lunchen. Om drie uur waren ze weer terug. En ja, de werkdag zit er om 4 uur toch echt wel op. Naar huis dus, maar wel vakwerk afgeleverd. Toen ik vanmorgen keek, begon het alweer af te bladderen....... Klussen op z'n Spaans dus.

7 comments:

Anonymous said...

Daar heb je straks geen last meer van.
Dan ga je natuurlijk zelf weer aan de slag?

Anonymous said...

Goed zo, Ronald, steeds meer redenen om je stap terug naar Nederland te justificeren! ¨-)
Walter

Ronald Mol said...

Daar heb ik dit soort verhalen niet voor nodig, Walter. Als ik een foto van jou publiceer, dan geloof ik dat iedereen begrijpt waarom we weer terugwillen.

Anonymous said...

o, wat is het stil aan de overkant!!!
WJ

Ronald Mol said...

Wen er maar aan, je gaat me verschrikkelijk missen :-)

Willem Admiraal said...

Als je dat in Nederland gebeurt, zijn het dan Klootzakken of noem je het Klussen op z'n Nederlands?

(Als ik jou was, zou ik dus ook nóóit in m'n hoofd halen om naar Italië te verhuizen....)

Ronald Mol said...

Als het in Nederland gebeurt zijn het inderdaad typisch Brabantse bouwvakkers.