Saturday, January 21, 2006

Adidas Originals

De enig échte bokskampioen aller tijden, staat hierboven afgebeeld, Rocky Marciano. Als enige is hij er in geslaagd om in de 20e eeuw ongeslagen te blijven. Echter, Adidas Originals , heeft op dit moment een fantastische collectie die als thema Muhamed Ali heeft. Cassius Clay, zoals zijn ouders hem kennen... Fantastische spullen. Let vooral eens op de boksschoenen met zijn afbeelding erop. Natuurlijk gaat de echte boksfan naar Everlast, maar bestellen is hier niet altijd en pretje. Toen ik twee jaar geleden een paar t-shirtjes en springtouw bestelde, was ik een vermogen aan verzendkosten kwijt, zonder dat dit vooraf duidelijk werd gemaakt. Wederom een bewijs dat een bedrijf als Amazon, haar zaakjes van begin tot eind tiptop in orde heeft.

3 comments:

Anonymous said...

Springtouw is nooit gearriveerd zeker ?

Ronald Mol said...

Hahaha, nou toevallig ben ik het springtouw heel lang "kwijt" geweest, maar omdat ik weer met mijn lifelong hobby begonnen ben, afvallen, wordt het touwtje weer dagelijks gebruikt. Ok, bijna dagelijks dan. Deze week -1 kilo.

Magnus said...

Kunnen we elkaar scherp houden. Ga morgen de stand van zaken opnemen na een week schijf van 5 en water.