Sunday, January 22, 2006

The Dead 60s

Natuurlijk weet ik dat ik me een beetje op het pad van Lars begeef, maar bovenstaande bandje wil ik toch even voor het voetlicht brengen, want dit staat op het moment uit mijn speakers te knallen. The Dead 60s, maken een mooie mix van ska en rock en is erg aanstekelijk. Vooral bij het nummer Ghostfaced Killer, denk je terug aan de goede oude dagen van de ska en het nummer Ghost town van de Specials. Ik neem aan dat Lars meer weet te vertellen over dit bandje?

2 comments:

Magnus said...

Dit schreef ik 28 september 2005 op mijn weblog: The Dead 60s: jonge gasten afkomstig uit Liverpool. Nu op tour met "The Bravery". Hitsingle 'Riot Radio'. Volgend jaar zeker te zien op Lowlands. Stijl ? Ska, punk en dubreggae met een boodschap. Goeie plaat !!

Jjj als wijnliefhebber laat het natuurlijk eerst even rijpen. Gelijk heb je. En feliciteer je vrouw even met haar (rugnummer Scottie Pippen, I presume) verjaardag.

Ronald Mol said...

Ja, dat dacht ik al, dat er meer informatie uit Heemskerk te halen was. Superplaat. Staan volgens mij nu in Japan in het voorprogramma van Supergrass. Ik zal Astrid feliciteren.