Saturday, January 21, 2006

Leuke verrassing

Zaterdagmiddag 15.00 uur. Ik zeg tegen Astrid dat ik even haar kado op moet halen in Diagonal Mar. Morgen is ze tenslotte jarig. Vervolgens rijd ik naar het vliegveld en haal Monique op. Astrid weet van niets. Als ik thuis kom staat Astrid onder de douche en Monique neemt plaats op de bank. Ik ga maar een pot koffie zetten. Als Astrid klaar is met douchen zeg ik dat er een verrassing in de kamer zit. Je kunt je de verrassing, tranen en blijdschap voorstellen toen Astrid zag dat haar zus in de kamer zat. Het is zo leuk om mensen blij te maken.

2 comments:

Anonymous said...

He Ronald, wij voelen ons wel een beetje lullig dat je ons niet hebt uitgenodigd op het feestje van Astrid! Maar ja, zo leer je je vrienden kennen, he!

En over haar zus; ze is toch alleen maar hier voor Astrid's verjaardag, he? Want anders moet je me ff tippen, dan verstop ik mijn privé film verzameling weer ff voor een paar daagjes!!

Groet!

WJ

Ronald Mol said...

Wallie, helaas was er geen feestje dit jaar, maar dat gaan we volgend jaar goedmaken.