Wednesday, January 25, 2006

Het meest onderschatte automerk

Willem rijdt tegenwoordig in de nieuwste Toledo. Nu ben ik, en velen met mij, niet erg enthousiast over het design aan de buitenkant. Toen we echter vorige week naar Barcelona reden, was ik erg onder de indruk van de "binnenkant". Wat een functionele techniek zit er in de kar zeg. Bluetooth, spraakherkenning, allerlei zaken waar de moderne rijder op zit te wachten. Vandaag sprak ik Walter en die denkt er exact hetzelfde over. Jammer dat zo'n geweldige auto zo ondergewaardeerd wordt. SEAT heeft nu een overeenkomst gesloten met TomTom en dit is een goede zet. Van alle navigatiesystemen die ik de afgelopen jaren gebruikt heb, steekt TomTom er met kop en schouders bovenuit.

3 comments:

Magnus said...

Je kunt ook sturen met deze auto ?

Willem Admiraal said...

Ik wèl.

Anonymous said...

He Ronald, zet mij niet gelijk met jou als het gaat over auto's leuk vinden!
Ik was net bezig om de auto van Willem af te kraken om hem voor een prikkie te kopen, en nou vertel jij dat ik hem fantastisch vind! Daar gaat mijn onderhandelingstechniek!