Thursday, February 09, 2006

Filet Americain

Het is nu bijna één uur en Walter zou rond dit tijdstip al een haring, patatje oorlog en een berehap hebben verorberd. Vooralsnog bestond mijn ontbijt uit een vers bruin broodje filet americain. Jawel, we zijn weer in Nederland. In Egmond aan Zee welteverstaan. Overigens vermoed ik dat er meer overeenkomsten zijn tussen Egmond aan Zee en Cataluña dan wij ooit hebben kunnen bedenken. Want waar doet de vlag van Egmond aan Zee me toch ook alweer aan denken............?

13 comments:

Willem Admiraal said...

Hoe bedoel je "Walter zou....."?

Ik heb trouwens een mooie Scooter hier voor je thuis staan....

Ronald Mol said...

Ik zal een bakje filet americain voor je meenemen. Super, ik kom maandagavond heel laat aan in Sant Cugat en op dinsdag en woensdag zit ik in Madrid. Ben jij er a.s woensdag? Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat ik eigenlijk een emailtje aan het schrijven ben i.p.v. een commentaartje....

Ronald Mol said...

Ja, ik zal iedereen de groeten van je doen, inclusief Henny Huisman

Anonymous said...

Inderdaad, Ronald, met het water in mijn mond zit ik je mailtje te lezen! Wat lekker zeg, een frikandel, sateetje en en haringkje 's morgens als ontbijt! Moet snel maar weer eens bij Henkie voorbij gaan (=Vught's lokale frietboer).
WJ

Anonymous said...

Btw, Willem, laten we dit weekend ff dat scootertje lekker opvoeren, knetteruitlaatje en wat spannende stickers erop en we wetenvoortaan altijd een half uur vantevoren dat Ronald langs komt!
WJ

Anonymous said...

Inderdaad, Ronald, met het water in mijn mond zit ik je mailtje te lezen! Wat lekker zeg, een frikandel, sateetje en en haringkje 's morgens als ontbijt! Moet snel maar weer eens bij Henkie voorbij gaan (=Vught's lokale frietboer).
WJ

Willem Admiraal said...

Who the fruk is Anna Maria toch?

Anonymous said...

Ik neem aan dat dat Astrid is

Willem Admiraal said...

Nee, dat lijkt me sterk. Waarom zou ze de video "Tweeling" huren als ze hem al gezien had, samen met ons?"....

Kan dus niet. Is geen Astrid.

Ronald Mol said...

AnnaMaria is de vrouw van een vriend van mij. Je kunt haar vinden op de weblog Anna Maria heeft gelijk. Het webadres weet ik niet, maar moet je even een paar posts terug kijken. Net een super Hollandse middag met Olympisch schaatsgoud, een knetterende open haard en ouderwetse gezelligheid achter de rug. Hier blogt een tevreden man.

Willem Admiraal said...

De Blogspot van Anna Maria werkt niet!!!

Kom op Anna Maria. Ik ben benieuwd. Doe er eens wat aan.....

Anonymous said...

IK blijf erbij dat dat Astrid is, of misschien de naam van die kleine in haar buik!
WJ

Ronald Mol said...

http://annamariaheeftgelijk.web-log.nl/