Wednesday, February 15, 2006

We zijn er weer

Terug in Sant Cugat. Straks haal ik Astrid op van het vliegveld en is het a.s. gezin weer compleet. We hebben het weer heerlijk gehad in Nederland, maar i.t.t. de vorige keer vonden we het nu weer lekker om naar huis te gaan. De afgelopen twee dagen heb ik doorgebracht in Madrid voor het werk. 's Avonds heb ik een ontzettend leuke avond gehad met José Vega Vazquez, voor iedereen uit Heemskerk welbekend. Ook heb ik zijn vriendin ontmoet en het ziet er naar uit dat het een beetje serieus begint te worden. Leuk. Vanavond ben ik op de scooter teruggekomen van Willem. Alsof ik weer 16 was. Op Schiphol de nieuwste Dan Brown, De Delta Deceptie gekocht en wederom is het een page turner. Om het feest compleet te maken, hebben we vandaag de bevestiging voor een weekje Toscane gekregen. Volgende maand zitten we in bovenstaande accomodatie, in de buurt van Cortona. Dit hebben we overigens geboekt via My Italy, een initiatief van een Nederlandse dame uit Milaan, die de mooiste agriturismo's heeft uitgezocht. Een aanrader.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Rijdt die Scooter een beetje?

Ronald Mol said...

Maakt een beetje veel lawaai, maar misschien verbeeld ik me dit wel. Het is een tijd geleden dat ik gebrommerd heb. Topsnelheid is best wel aardig en ik was inderdaad heel snel thuis. En daar is ie voor natuurlijk. Weet jij overigens waar je een originele Andre van Duin "Willempie" helm zou kunnen kopen?

Anonymous said...

Altijd gedacht dat jij met de helm op geboren was ?