Wednesday, February 22, 2006

Lang leve Schiphol

Terwijl ik dit schrijf, zit ik in het Communication Centre van Schiphol achter mijn laptop. Ik heb een paar uur over en kan mooi wat klusjes wegwerken die nog op me liggen te wachten. Om me heen kijkend, kan ik niet anders dan concluderen dat Schiphol een fantastisch vliegveld is. Alles is logisch, functioneert en ziet er mooi en schoon uit. Een plek waar het altijd bubbelt van nieuwsgierige activiteit. Vroeger was het een droom om "iets" op Schiphol te doen, waarbij kinderlijke onschuld niet aangeeft wat dat dan precies is. Het blijft een magische plek. De grenzen vervagen ook behoorlijk overigens. Vanmorgen naar Amsterdam gevlogen en straks weer terug, op tijd voor de tweede helft van Chelsea-Barca.

5 comments:

Magnus said...

Hoho, Ajax - Inter hoor !!

Willem Admiraal said...

Ik vind ook Schiphol te gek, hoewel het internationale gedeelte van München ook erg mooi is (grote Horloge afdeling!!)

Het mooiste van Schiphol vind ik het Heineken Grand Café met van dat heerlijke sap uit de tap! (Na de gadgets-winkel en boekenwinkel natuurlijk. Niet andersom, anders wordt er teveel geld uitgegeven....)

Ronald Mol said...

Lars, inderdaad, wat een wedstrijden en Ajax heeft weer een spits!
Willem, ook Oslo heeft een geweldig vliegveld. En heb bewust de gadgetwinkel vandaag overgeslagen, omdat ik niet weet of ik nu een "losse" videocamera moet kopen of toch een oplossing zoals de Sony die jij hebt. Moeilijk, moeilijk.

Willem Admiraal said...

Bedenk dat je een video schiet om te schieten, niet om te bekijken.

Vraag 10 mensen die een videocamera hebben, hoevaak ze die video's bekijken. Doe hetzelfde bij mensen die een fototoestel hebben, en je hebt een antwoord op je eigen vraag.

Ik koop nooit meer een videocamara......

Ronald Mol said...

Dat zijn heel wijze woorden Willem. Het gaat mij er inderdaad om dat ik snel een filmpje kan schieten en dit vervolgens snel en makkelijk per email kan versturen of op de harde schijf zetten. Dus, het zal jouw Sony wel worden (549 Euro op Schiphol, goede prijs volgens mij)