Tuesday, March 28, 2006

De Dikke van Dale uit Heemskerk

De opdracht aan Lars was niet eenvoudig (dacht ik). Ik vroeg hem: "Toen ik vorige week in Italië naar MTV keek, zag ik een clip voorbij komen van vier langharige hippies. In de clip waren ze op tournee in Noorwegen en Zweden. Het waren volgens mij twee mannen en twee vrouwen en het nummer was geweldig. Ik kan alleen niet meer op de naam van de band komen. Zegt jou dit iets?" En natuurlijk laat het popfenomeen en meervoudig popquiz winnaar je niet in de steek en vertelt achteloos dat het waarschijnlijk om The Magic Numbers gaat. En ja hoor, dat is de band waar het om gaat. Ga het downloaden, want het is heel erg de moeite waard!

1 comment:

Willem Admiraal said...

ABBA, ik weet het! Het is ABBA!

Ik had het eerst op de knop gedrukt maar hij deed het niet! Het is ABBA!