Sunday, March 12, 2006

Hotels en reizen

Terwijl ik dit schrijf kijken we naar het programma "Het roer om", altijd inspirerend om te kijken naar mensen die hun dromen realiseren. Kijk maar eens wat de personages met een kasteel in Limoges gedaan hebben. Nog even een drukke week voor de boeg, maar volgende week zaterdag zitten we in het vliegtuig naar Italië. Heerlijk een weekje ertussenuit. Niet alleen een weekje naar Villa Giulia, maar ook nog een nachtje naar Villa Pardi, een luxe B&B tussen Lucca en Pisa. Nog een weekje....

3 comments:

Ronald Mol said...

Ja klopt, alhoewel het roer inmiddels toch wel écht om is. De buik gaat uitstekend, is flink aan het gymnastieken in de buik, goed teken lijkt me. Italië, oh Italië.

Willem Admiraal said...

Blijf je effe met je benen op de grond staan, Ronald.

Aaaaah, Spanje, ooooh, mijn liefste Spanje...

...met die vriendelijke catalanen van je.....

Ronald Mol said...

Sorry Willem, AnnaMaria is nu eenmaal Italiaanse en verdient dit soort zweverij van mij dubbel en dwars. Ik kan me voorstellen, dat IJmond oh IJmond iets minder poëtisch klinkt.