Thursday, March 30, 2006

Het is officieel.........:

............we worden oud! Want afgelopen zaterdag is er in Turbo 2000 een reünie geweest. Toen ik vroeger bij de concurrentie in de Ooievaar en Buona Sera werkte, gingen we vaak een afzakkertje halen bij Turbo 2000, want die tent bleef immers tot 4 uur 's nachts open. Aangezien een aantal barkeepers voordat ze in Turbo begonnen bij mij aan de bar zaten, dronken we met gesloten beurzen. Wel zo handig. Nu is er dus een reünie georganiseerd en die schijnt goed bezocht te zijn. De IJmonders onder de lezers zullen bij de foto's veel bekende gezichten zien. Hier en daar iets minder haar en een kilootje meer, maar wel zo leuk.

2 comments:

Magnus said...

Ik herinner mij toch meer een dj die in het Rockcafé nog wel eens wilde knallen. Ook jij hield ooit van het wat hardere genre ... of vergis ik me nu heel erg ?

Ronald Mol said...

Ja, dat klopt inderdaad. Maar, daarvoor heb ik 2 jaar bij de Ooievaar en Buona Sera gestaan. Overigens een aantal jaren later weer de Ooievaar, waar ik de heer P. van Zwieten nog aan een horecacarriere heb geholpen.