Thursday, March 09, 2006

Vlieg voorzichtig

Normaal gesproken zeg je tegen iemand die weggaat: "Rij voorzichtig." Hans is een uitzondering. Toen we bij Hans wegreden konden we hem toevoegen: "Vlieg voorzichtig." Hans was namelijk even op en neer gevlogen naar Barcelona. Zélf gevlogen natuurlijk, want hij zat zelf aan de stuurknuppel. Nou ja, weliswaar had ie ook nog een paar honderd passagiers meegenomen, maar toch. Mooie verhalen over de luchtvaart, verbouwingen, kinderen, to flits or not to flits en de Pius X tijd. Volgende keer neemt Hans zijn Chantal mee en hopen we op BBQ weer. In ieder geval hebben we gegeten in een fantastisch restaurantje in St. Cugat, dat haar deuren sinds drie maanden heeft geopend, ZOOT. Fantastische wijnkaart en hoewel ik daar niet echt van heb kunnen genieten (Sonja, bedankt), komen we hier terug!

2 comments:

Ronald Mol said...

Sorry, Anna-Maria, daar zouden wij het nooit over hebben. Behalve over de vreudge van het vak dat vlieger met zich meebrengt, hebben we het vooral gehad over: het gezin, de rol van de kerk in de samenleving, hoe was ik de auto zo effectief mogelijk op zaterdagmorgen en het onderwerp verkiezingen is natuurlijk ook niet onberoerd gebleven.

Hans said...

Je slaat de spijker op zijn kop, Mol. Dat met dat autowassen ben ik effe kwijt, zat ik zeker op het toilet. De foto´s van de terugrit heb ik eindelijk gepubliceerd.

Erg gezellige avond.