Saturday, March 04, 2006

It's a beautiful day

Langzamerhand begint het lente te worden in Barcelona. Wakker worden met een strakblauwe lucht en het zonnetje is niet verkeerd. Gisteren voelde ik me dan ook helemaal top. In de auto naar kantoor, de zonnebril op, Franz Ferdinand op meeschreeuw niveau. I feel good! Na het wegzetten van de auto loop ik met zelfverzekerde tred richting kantoor. Iedereen die me kent, weet dat ik dit met rechte rug en brutale blik de wereld in kijkend doe. Leuk dat er mensen zijn die naar me kijken. Eenmaal op kantoor, bereid ik twee sollicitatiegesprekken voor. Na een uurtje begeef ik me naar het toilet. Nu begrijp ik waarom iedereen kijkt. Volgende keer de gulp maar weer dichtritsen als ik het huis verlaat.........

4 comments:

Willem Admiraal said...

Volgens dat grafiekje regent het in Augustus twee keer zoveel als in Januari en in September drie keer zo veel.

Van welk land is dat?

Ronald Mol said...

Dit zijn de officiële statistieken van de gemeente Barcelona.....

Willem Admiraal said...

Vandaar dat ze in Januari nooit voorbereid zijn op de hevige regenval die alle viaducten van Barcelona jaarlijks blank zet.

Ronald Mol said...

Ik kan me voorstellen dat het op dit moment in Nederland geen onverdeeld genoegen is.